Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #3 | Raiffeisen Bank Aval Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #4 | Raiffeisen Bank Aval
Інтернет-банкінг “Raiffeisen Online”
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #35 | Raiffeisen Bank Aval Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #36 | Raiffeisen Bank Aval Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #37 | Raiffeisen Bank Aval Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #38 | Raiffeisen Bank Aval Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #39 | Raiffeisen Bank Aval Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету #40 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
02 Березня 2018

Банк провів тренінг із фінансової грамотності для студентів Житомирського національного аграрного університету

Житомир. 2 березня. — Працівники Райффайзен Банку Аваль та компанії Visa нещодавно провели спільний тренінг із питань фінансової грамотності для студентів другого курсу Житомирського національного аграрного університету.

Тренінг відбувся у приміщенні Житомирського операційного центру Райффайзен Банку Аваль.

Його учасниками стали 23 студенти факультету «Економіки та менеджменту». На тренінгу обговорювалися особливості започаткування та ведення підприємницької діяльності, переваги та складнощі власної справи, а також рецепти успіху. Крім того, учасники дізналися про сучасні методи розрахунків та можливості безконтактних операцій.

Цей захід викликав велику зацікавленість студентів, які брали активну участь в обговоренні актуальних для них питань. Вони охоче висловлювали свої думки, ділилися ідеями та планами на майбутнє.

Найактивніших учасників тренінгу нагородили брендованою продукцією від компанії Visa.