Корпоративні клієнти Райффайзен Банку Аваль із Київщини відвідали семінар щодо валютного регулювання фінансових операцій #3 | Raiffeisen Bank Aval Корпоративні клієнти Райффайзен Банку Аваль із Київщини відвідали семінар щодо валютного регулювання фінансових операцій #4 | Raiffeisen Bank Aval
Інтернет-банкінг “Raiffeisen Online”
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Корпоративні клієнти Райффайзен Банку Аваль із Київщини відвідали семінар щодо валютного регулювання фінансових операцій #25 | Raiffeisen Bank Aval Корпоративні клієнти Райффайзен Банку Аваль із Київщини відвідали семінар щодо валютного регулювання фінансових операцій #26 | Raiffeisen Bank Aval Корпоративні клієнти Райффайзен Банку Аваль із Київщини відвідали семінар щодо валютного регулювання фінансових операцій #27 | Raiffeisen Bank Aval Корпоративні клієнти Райффайзен Банку Аваль із Київщини відвідали семінар щодо валютного регулювання фінансових операцій #28 | Raiffeisen Bank Aval Корпоративні клієнти Райффайзен Банку Аваль із Київщини відвідали семінар щодо валютного регулювання фінансових операцій #29 | Raiffeisen Bank Aval Корпоративні клієнти Райффайзен Банку Аваль із Київщини відвідали семінар щодо валютного регулювання фінансових операцій #30 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
30 Жовтня 2017

Корпоративні клієнти Райффайзен Банку Аваль із Київщини відвідали семінар щодо валютного регулювання фінансових операцій

Київ. 30 жовтня. — Райффайзен Банк Аваль провів для своїх корпоративних клієнтів із Київської області семінар на тему: «Валютне регулювання фінансових операцій».

Захід було організовано банком для того, аби покращити співпрацю з клієнтами в частині здійснення валютних операцій, обговорити актуальні вимоги НБУ щодо валютного контролю та надати відповіді на запитання щодо взаємодії під час проведення таких операцій.

Ініціатива подібних зустрічей є надзвичайно важливою і для Райффайзен Банку Аваль, і для компаній. Адже мета банку — донести нещодавні регуляторні зміни, розповісти про нові підходи та вимоги регулятора, почути компанії і знайти спільні рішення для ситуацій, які виникають під час співпраці з бізнесом.

На семінарі відбувався активний діалог між клієнтами та експертами банку з управління централізованого валютного контролю, управління комплаєнсу та фінансового моніторингу; клієнти отримали ґрунтовні роз’яснення та рекомендації.

Представники бізнесу високо оцінили організацію семінару, важливість обраної теми та професіоналізм спікерів. А Райффайзен Банк Аваль вчергове продемонстрував свою готовність до діалогу та клієнтоорієнтованість.