Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #3 | Raiffeisen Bank Aval Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #4 | Raiffeisen Bank Aval
Інтернет-банкінг “Raiffeisen Online”
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #25 | Raiffeisen Bank Aval Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #26 | Raiffeisen Bank Aval Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #27 | Raiffeisen Bank Aval Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #28 | Raiffeisen Bank Aval Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #29 | Raiffeisen Bank Aval Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль #30 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
01 Листопада 2016

Опитування клієнтів про якість обслуговування у Райффайзен Банку Аваль

Київ. 1 листопад. — Шановні клієнти! Райффайзен Банк Аваль прагне постійно покращувати якість обслуговування своїх клієнтів.

Із цією метою, починаючи з 1 листопада 2016 року, Райффайзен Банк Аваль започатковує додатковий канал комунікації з клієнтами – анкетування, що дасть змогу оцінити роботу кожного відділення, Інформаційного центру, Інтернет-банкінгу «Райффайзен Онлайн», банкоматів та центрів самообслуговування, а також інформативність зовнішнього сайту банку.

Запрошуємо вас взяти активну участь в опитуванні. Думка кожного з вас є надзвичайно важливою для нас.

Ви допомагаєте нам стати кращими!